Створення логотипу

Розробка та створення логотипу у Львові

Якось маркетолог із світовим іменем сказав: «Диференціюйся або помри!» Цю фразу підхопили всі кому не лінь, взяли так би мовити на озброєння. Розробка логотипу у Львові підкреслює ідентичність, індивідуальну особливість бренду. Його створення дозволяє вам відобразити свою успішність, донести основну концепцію до своїх клієнтів.

Тому що, коли користувач заходить на сайт, він одразу помічає всі дрібні деталі, навіть якщо він не спеціаліст з  рекламних комунікацій. Прямо як у славетній приказці, де «зустрічають по одягу».


Що враховують наші спеціалісти при створенні логотипу у Львові?
 

  •   Логотип повинен бути насиченим смисловим навантаженням, цікавою ідеєю
  •   Повинен містити впізнаваний образ
  •   При його розробці ми враховуємо всі побажання замовника: стиль ведення бізнесу, кольорову палітру, фірмовий стиль

Види логотипів
 

  •   Символьний логотип. Це зображення символу, який можна асоціювати з якимось процесом. Яскравим прикладом служать логотипи Пежо і Ягуару. Вони несуть пряму асоціацію предмета з брендом. Коли компанія Apple захотіла охопити широку цільову аудиторію на світовому ринку, то було вирішено створити логотип у формі «яблука». Простота і доступність цього символу дуже скоро зробила цей бренд упізнаним на всіх континентах.
  •   Текстові логотипи. Цей тип логотипів допомагає акцентувати увагу на назві компанії. Від символічного, текстовий логотип відрізняється тим, що роль символу відіграють букви, часто виконані в нестандартній цікавій манері. В ідеалі, під компанію створюють індивідуальний «фірмовий» шрифт, який допомагає у формуванні позитивного образу бренду. Наочним прикладом текстового логотипу є логотип Макдональдс, де перша буква «М» явно асоціюється із картоплею фрі. А сітка цих закладів є однією з прибуткових в своїй ніші
  •   Буквено-цифровий логотип. Це логотип, в якому використовують унікальні або спеціально створені шрифти та кольорові гами. Яскравим прикладом буквено-цифрового логотипу є рішення для компанії BMW.

    Об'єднані логотипи. Це логотипи, в яких поєднується символ і текст. Вважається, що цей варіант логотипу є найбільш успішним. Він краще запам'ятовується, так як в ньому не тільки візуалізується назва компанії, але йде пряма прив'язка до конкретного продукту. Яскравий приклад комбінованого логотипу – «Puma». Цей бренд асоціюються зі швидкістю і непідкореністю.

Компанія Web Advance також прагне до непідкорених вершин. Чим ближче складні виклики, тим несподіваними стають наші рішення, які направлені тільки на вирішення конкретних ваших завдань. Приходьте за новими стильними логотипами до нас, ціни на створення логотипу стартують від 500 грн.!

Заинтересовали услуги нашей компании Оставить заявку